Tuesday, January 25, 2011

~~~feVer~~~

dah 4 hari demam...belom elok lagi tp makin teruk..uwaaaa tu la, ubat xnak makan....bukan xnak makan tapi xboleh telan...mmg sejak azali aku xmam obat..panadol ke ape ke...xboleh telan..tekak aku kecik kot..dah la obat skg beso2...huhuhuhu lau obat batuk ka, panadol soluble ke boleh lagi la..


so far lau aku demam aku msti nk happy2, gelak2, have fun...bsenye ngan kawan2 la yg slalu wat aku happy, gelak...terapi yang paling mujarab tuk demam aku...thanks a lot to my friend...dulu lau demam pun kejap jem xyah nk amek cti ke mc ke...cume batuk je la yg lambat sembuh, minum ubat batuk berbotol2 pn same gak makin truk ade la...so bek xyah mkn obat..minum je air sejuk byk2.nti elok dgn sendirinya..hahhaha x caye? betul...bg org tertentu je la cam aku ni...hahahha


dah demam ni nk mkn pn cam x selesa, mkn pun xrase ape kn..tawo je...hurmmm, lau dpat bubur nsi yg ada byk isi ayam, bilis sayur lak..uwaaaahhh!!! teringin la plak....set malam ni p mkan bubur nasi berlauk kat seksyen 7..nyum2, sedap cam kt kg baru gak la...hehehhe

                                                        

.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...