Saturday, May 30, 2015

ISTIKHARAH CINTA

Bersaksi Cinta, Diatas Cinta
Dalam Alunan Tasbihku Ini
Menerka Hati Yang Tersembunyi
Berteman Di Malam Sunyi Penuh Doa...


Sebut Nama-Mu, Terukir Merdu
Tertulis Dalam Sajadah Cinta
Tetapkan Pilihan Sebagai Teman
Kekal Abadi Hingga Akhir Zaman...


Iskharah Cinta Memanggilku
Memohon PetunjukMu
Satu Nama Teman Setia
Naluriku Berkata.......

Di Penantian Luahan Rasa
Teguh Satu Pilihan
Memenuh Separuh Nafasku
Dalam Mahabah Rindu.....

Di Istikharah Cinta......

..............................................................................................................

Andai Dulu Aku Memohon PadaMU Agar Hanya Buka Pintu Hatiku Untuk Menerima Hanya Insan Yang Telah Kau Tetapkan Untukku, Hanya Insan Yang Tertulis Untukku Di Luh Mahfuz Dan Cintaku Hanya Sekali.. Aku Bersyukur Kerana Doaku Dimakbulkan...
Kini Aku Memohon Sekali Lagi PadaMu, Tutupkan Kembali Pintu Hatiku Dan Kembalikan Cintkaku Hanya UntukMu.. Hanya Kau Yang Memahami Apa Yang Tersurat Dan Tersirat.... 

Andai Inilah Kesudahan Pilihanku Itu..Aku Memohon Sekali Lagi Ya Allah, Keluarkan Aku Dari Keresahan Ini, Damaikan Hatiku Dengan Pekara Lain...

Andai Benar Dia Cinta Sekali Dan Terakhir Buatku 
Dan Kini Aku Terpaksa Melepaskanya
Redhakan Aku Dengan KetentuanMU

Penuhi Cintaku Hanya UntukMu, Itiqamahkan Aku Untuk Mencari Redhamu,
Jauhi Aku Dari Perkara Yang Lagha,
Jauhi Aku Dari Sifat Murka
Jauhi Aku Dari Mereka Yang Berniat Jahat
Jemputlah Aku Andai Aku Sudah Layak Untuk Menjadi Tetamu SyurgaMu Yang Kekal Abadi...:-(





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...