Wednesday, July 13, 2011

Betul Or KeBetulan~~~~

org cakap kalau kite snap pix pet especially cats la kn..nati cats tu mati..BETUL ke..dulu family aku da gak kucing..nama COMEL kot..lupe la..dah lame sgt...mmg comel la kucing tu..tompok2 bulu kembang..akak aku suke snap pix kucing tue..at the end kucing tu mati, mula2 die hilang 2-3 hari kot (time tu ngan sekolah rendah lg..so lupe la the true period..hikhikhik) kami ni duk mencari la merata2..lgpun die suke gaduh ngan kucing2 kg..xtau la sape punye dtg kt umah...lame mnghilangkan diri, merata tempat mencari sampai ke kubur, xjumpa jugak..last2 jumpa kt sebelah jiran depan umah..mati kt situ..ada darah..mybe pas gaduh pastu die nak balik umah, xsempat sampai umah, nyawa die dh xde...cedih sgt kami time tue..kucing kesayangan la katakan..hukhukhuk tapi BETUL ke KEBETULAN..hurmmmm


nama saya CHOMEL..comel x saya..comel kan..meowwmmm
baru-baru ni ada sorg kawan aku tu pun telah kehilangan kucing kesayanganya...die lg la, mmg selalu sgt amek pix kucing die letak kt FB..punca kematian tu aku xpasti lak..xde wat bedah siasat pun..hakhakhak so BETUL ke KEBETULAN..hurmmmm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...