Thursday, October 13, 2011

demam datang lagi

bangun subuh kul 6 pagi smlm tekak tersa amat perik..lor, asal tetiba sakit tekak ni..why, why, why???? mne x nye 2hr berturut2 blasah ice cream...ala, baru dua hari xkan dh sakit tekak kot..org len pn mkn gak...ade la tu faktor lain..hahuahuhauhua

so smlm juz skit tekak tp aku mls lak nk p keje..ckp kat bos nk msk lmbat..dh tghri tu cm berat kepala lak..lg skali ckp kt boss i cuti la arini..hahahaha ckit demi ckit makin teruk lak..pns badan, idung berair..aduh!!! mkin serius ni..xlalu nk mkn..at last msk bubur makan la ngan dak tecik tue..nyum nyum nyum..abis gak semangkuk..kihkihkih..sebab xkuar umah kirim kat my sis belikn obat penadol suluble n 100 plus..tu je yg aku leh telan..len obat tablet, haram nk telan....huahuahua

tdo mlm tadi sgt la xselesa..idung sumbat..pai aku terbangun la,..tukar posisi tido..tido atas bntal tggi..mau xskit leher aku ni..pai bangun mmg xlarat nk bangun tp gagahkan jugak nk p keje..rajin kan...ikhikhik dh ckp kt boss nk dtg arini so dtg gak la..byk lak keje arini...lgpun bos da urusan pg td so i kne bukakan pintu la.huhhuhuhu

bwk bekal 1 botol 100plus, 1 botol kecik air badak n i botol besar (buy one free one), ubat penadol suluble balance mlm td n the muffin n also myk kapak..tp 1 botol kecik air badak je leh minum..xleh telan..sakit tekak, nafas pun kat mulut cmner nk mkn..lau leh nafas kt telinga ok gak..heheheh muffin pun xabis mkn 1..obat lg la xmkn lg...hukhukhuk






boss baik hati arini belikan i kek carrot by little white cafe, perihatin tol boss i..dr smlm duk msg tye khabar..hikhik tp kek tu pn xpat mkn habis..kek yg sedap tu pn dh xrase nikmatnye dah...teruknye demam aku kali ni...pai skg..kepala la skit2 ni..lg setengah jam bru leh blk..camner nk drive dah la jem ptg2 ni..huhuhu cian kat i xde org syg..mak pak jauh..hahaha yat poyo ckit...but also thanks to my friends coz amek berat..syg gak dorg kt aku..tp kwn2 ku tu jauh..hukhuk 


esok akak msg suh amek die kt LRT putrajaya coz adik demam...alahai, i pun demam gak ni..tp nk suh nek komuter cian lak..dh la lambat, padat la tue/...xpe la, insyaAllah aku boleh gagahkan diri besok..huhuhu..

semoga allah kuatkan semangat ku ini..amin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...