Monday, February 23, 2015

Sangat sangat

Dalam perjalanan balik dari Bangi ke Shah Alam tetiba hujan air jernih mngalir... Rindunya aku kat dia.. Drive pn slow je.. Biase macam pelesit kn..hihihi sebenarnya sakit kepala..huhuhu  Allah je tau betapa aku rindu sgt kt dia walaupun sedaya upaya nak menyangkal perasaan itu.. Kalau la blh kn... Hurmmm tapi bila ingat balik apa yang dia buat selama 5 thn ni, hurmmmm lagi deras hujan timpa pipiku ni....

"Kenapa la Allah temukan aku ngan dia dulu kalau dia sebenarnya bukan jodoh aku... Kenapa la aku blh terima semua keburukkan dia.. Kenapa la aku blh bersabar dgn dia...kenapa la aku blh memaafkan dia selalu.. KENAPA"

Ok, tu memang soalan paling bodoh kan.. Tp tu la yang kadang datang dalam kotak fikiran ni... Hurmmmm

Dan kenapa la aku masih rindukan dia lagi??? Kenapa????

"Hey, dia xrindu ko pun.. Igt ko pun x tau.. Ntah duk seronok ngan pmpuan lain duk bertukar2 pmpuan ko lak duk buang masa igt kt dia watpe.. " sometime "black angle" said that, make me cry n cry.. Hey! shut up u..

Andai merosakkan diri sendiri blh buat aku buang dia dari hidup aku utk selamanya.. Yesss i will... :(

Sesungguhnya aku teramat rindu dan sayangkan dia... Dia yang aku kenali dulu..hanya abgku yg dulu...:( walaupun berkali aku tegaskan pada diri yang dia xkan kembali dan takkan mungkin akan kembali... Tapi... Hurmmmm how stupid i am...

Ya Allah, andai dia bukan takdirku buang la dia dari hidupku selama lamanya... Lupuskan ingatanku terhadapkan... Andai benci mampu buatku buang dia dari hidupku, tanamlah kebencian tu sehingga dia hilang dari hidupku :(

" Orang rindu abg org :( "

~~~luahan rasa yang tak siapa tahu...~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...