Tuesday, February 4, 2014

TAK SIHAT

Assalamualaikum.......


Lagi seminggu aku akan menjalani prosedur perubatan dkt Institut Kanser Negara (IKN), 11/02/2014.. so start arini dah tak boleh makan SEAFOOD :-( and ubat :-) hehehe

aku sakit ape???? xde la, sakit biasa2 ja ( jawapan biasa aku) hehehe.. agak2 boleh percaya ke skt biasa kalau melibatkan IKN....hehehhehe tgk aku mmg ceria sihat walafiat je.. tapi.......huhuhuhu


sakit aku ni boleh jadi punca dapat sakit lain tau.. ada yang bawa maut.. baru2 ni opismate ada bgtau yg sepupu dia meninggal sebab... dia otw dlm kereta dgn boss dia dan terlanggar kereta depan, tu je... my conclusion actually maybe dia kna serangan jantung HEART ATTACK.. dia sakit macam aku juga.. as what i say, penyakit ni punca penyakit lain.. thats why doctor ada bekal ubat pink untuk jantung dan kurangkan shacking... bahaya kan??

lagi satu, aku xboleh stress xboleh stresss n xblh stresss,,, tapi ada org tu slalu bagi aku stressss dari dulu lg.. dia xtau tu juga yang bagi aku sakit, memang dia xtau aku sakit apa.. aku xnak bagi tau sebab dia macam xnak ambil tau pasal aku pn.. dia tanya aku pun macam tanya kawan2 ja..hurmmm dan penyakit ini juga akan menyebabkan aku tidak stabil, cepat marah, cepat letih, cepat stress, cepat terasa hati, semua cepat... dia juga slalu buat aku marah tapi at least aku cepat cool balik.. kalau org lain nasib la...huhuhuhu


untuk kamu, tolong fahami saya.. bukan susah pn.. saya pn macam orang lain juga.. bila kamu tidak menyakiti hati saya lagi baru saya bagi thu kamu saya sakit apa ok... kalau still sama, my answer also same, "xde ape lah"....

hurmmm, next week kena quarantine seminggu selepas mkn ubat dkt IKN,. xbolh dekat dgn budak2 and ibu mengandung, xboleh share pape ngan org lain juga even pinggan cawan sudu...sebab kesan Radioactive ubat tu kuat sgt... quarantine kat rumah je, kalau kat hospital scary juga la kan duduk seminggu, dah la IKN tu baru buka.. dengar cerita Hospital Putraya pn berhantu..huhuuhu ok, baik aku duduk rumah sorang2 je...nebessss lak....



Sekian... Wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...