Thursday, March 6, 2014

Al kisah---Family Day

Asal cakap pasal family day malas dah aku nk amek port.. mana tak nya, dah brapa bulan duk planning duk cari quotation sana sini, sudahnya sampai sekarang xboleh decide nak pergi mana.. adoiiii!!! ikot suka hangpa laaa....

Dari sejauh2 KOREA nu sampai sedekat-dekat Port Dickson...hahahah itu yang aku nak gelak,.. PD pn ada dalam list jugak, nak stay sana plak tu. my suggestion lau takat PD just take one day from morning to nite, fully activities and ending by BBQ, dah cukup.. Ini x, nak jugak duk 2 mlm kat sana..nak paksa orang plak tu.. hadoiii, tidoq kat umah lagi lena kot... hahahhaah cemuih dah aku duk PD, sume orang xnak p PD, yang Boss ni heran aku, boleh plak suggest p PD..

Tau dah staff kt sini ramai dah kawen dan beranak pinak, hagak la xkan boss nak tanggung sume kan.. mana ada company tanggung sume satu keluarga, bila dihintung, ahli keluarga lagi ramai dari staff. So??? macam la bajet tu besar sangat pun...

Satu hal lagi, nak suggest bukan main susah, banyak sangat "kot" nya,, kot org ni xsuka, kot org ni xnak, mesti org tu xnak punya,... dah la boss nak sponsor sume keluarga hangpa lagi banyak songeh,. tu kira "cut" budget dr org bujang2 juga apa, orang bujang mana da bawak family adik beradik mak ayah apa, p sorang2 ja...

Hangin betol la aku,.. kesudahnya, hangpa settle la sndri, jangan tanya pape kat aku, malas dah nk suggest p mana2.


Lau nak puaskan hati sume orang, better xpayah pg mana2, kan senang, tambah budget kat bonus, mesti sume org suka kan kan kan kan....hahahhahah


Whatever la, your money you choice...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...