Thursday, August 4, 2011

bila aku mula memasak (BISKUT SARANG SEMUT)

selamat hari raya, hari untuk kita bersuka ria,lalalallalalaal

xcitednye nk sambut raya..baru hari ketiga pose dh mula cri bahan2 tuk buat biskut raya..ini tahun pertama aku nk buat biskut raya sendiri..hahahhaha semua resepi dah prepare siap2..mcm2 biskut nak buat..

semalam terus ajak adik p beli barang tuk buat biskut..giler bayak abis serat lebih..hahahaha sampai umah terus siap2 nk buat biskut ni...so excited..tgk2 resepi alamak, cmner aku salin ni ada bhn yg tertinggal la...hahahah alih2 buat yg simple dulu......BISKUT SARANG SEMUT


ni kira peberet aku gak la..tahun lepas suh akak wat tp xsmpat..ini tahun wa bikin sendiri lor..hahahaha
mlm td wat separuh je...PERCUBAAN la katakan..dapat la lam 80 biji lebih...tp die punya hiasan yg warna warni tu punya la manis..ltk byk coz nmpk meriah..huhuhu so, next trip nk kurangkan manis dbiskut or tukar coklat len..huahuahua n nk modified ckit coz along ckp dulu die ltk tepung len aku letak tepung len...so wa rase nk campur itu tepung skali...kuikuikui

sape2 nk blajar buat boleh tanye saya ye...sharing is caring <3<3<3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...